ברוכים הבאים

ברוכים הבאים לאתר הפרויקט "האוניברסיטה של החיים" unilife-project.com
אתר זה מספק מידע איכותי ומובחר, בנושאים: מודעות עצמית, חברתית וסביבתית, שפה ותרבות של העולם החדש וחינוך אינטגרלי. האתר יכול לשמש ככלי עזר רב שימושי, מדויק ואמין להתבוננות וחקר של החיים שלנו מבחינת הפרט ומבחינת הכלל.
מטרת הפרויקט היא לעורר רצון ואינטרס למודעות סביבתית ולהתפתחות אישית בציבור הרחב.
בסיס לרעיון זה מגיע מתוך ההבנה שאם הסביבה שלנו תהיה עשירה חכמה ומפותחת יותר, היא תוכל לשדר לכל אחד מאיתנו ערכים אנושיים ונכונים, מודעות ויכולת ראיה רחבה ואובייקטיבית, וכתוצאה מכך תתפזר בינינו המון אנרגיה חיובית ומצב רוח מרומם  מה שיגרום לשינוי ושיפור בקשרים ויחסים בינינו ויעלה את רמת החיים שלנו לדרגה חדשה.

אחרת אין לנו מחר... סרטון המבליט את התמונה האובייקטיבית המראה שאין לנו עתיד, כל עוד אנחנו עסוקים בהישרדות יומיומית ורדיפה אחר תענוגים זמניים שחולפים מהר ואינם מועילים להתפתחותינו. 
אין לנו עתיד כל עוד אנחנו ממשיכים לנהוג כרגיל, לא נוכל עוד להישאר אדישים ולא לעודד את הרעיונות החדשים בחברה אשר דורשים מאיתנו השקפה אחרת על המציאות בה אנו חיים.

חלק ראשון - מבוא
להמשך הצפיה בסרטון ומעבר לחלקים ב', ג', ד', ו-ה'  לחצו  כאן

באתר תמצאו
מידע חיוני לחיי כל אחד ואחת מאיתנו. ותוכלו להבין, להפנים ולהרגיש כמה כדאי להיות מודעים לעצמינו ולסביבה שלנו. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מאמנים, מטפלים, מחנכים, מורים, מדענים ומרצים המומלצים מטעם מקימי ומנהלי הפרויקט. אנו מקווים מאוד שבעתיד הקרוב תמצאו באתר שלנו חדרי לימוד וירטואליים, בהם יהיה ניתן ללמוד ממורים איכותיים ומיוחדים במיוחד נושאים שונים ומגוונים.


מה עוד באתר?
מאמרים, מחקרים, סרטונים תמונות ועדויות שונות המצביעות על החסרונות הקיימים בחברה ובסביבה שלנו.
בנוסף, ניתן יהיה למצוא באתר רעיונות יצירתיים ומקוריים לפתרון בעיות אלו.

האתר והפרויקט "האוניברסיטה של החיים" הוקמו מיוזמתו האישית של אבשלום מיכאלי - יזם ומנהל ראשי של הפרויקט, ובעזרתם של (ר.מיכלין, ר.שטיינברג, ו-א.סוסמן) כל העבודות התוכן והמדיה כמו: עריכות וידאו, גרפיקה, בניית וניהול האתר, הקבוצה והדף בפייסבוק, עריכה ופרסום של מאמרים ומחקרים, נעשות בהתנדבות ומרצונם החופשי של המתנדבים.

"האוניברסיטה של החיים" הוא פרויקט עצמאי ובלתי תלוי.
אנו פועלים ללא כל עזרה ממשקיעים, ספונסרים וללא כל התערבות של תמיכה מגורמים חיצוניים למיניהם.

להצטרפות, תמיכה, ולכל תרומה לטובת הפרויקט, תוכלו למלא את הטופס הזה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי, לפנות לכל אחד מאיתנו - בהנהלת הפרויקט, או להשאיר הודעה עם פרטים בדף הפייסבוק.

רשומות פופולריות