מטרת הפרויקט

מטרת הפרויקט היא לעורר עניין בציבור להרחבת מודעות עצמית וסביבתית, ולספק כלי עזר שונים העוזרים להיות מודעים ותומכים במחשבה רחבה ויצירתית. 



אנו מספקים מידע על מה שקורה סביבנו בצורה כמה שיותר עדינה ויחד עם זאת ישירה, יוצרים סביבה של קשרים בתרבות, במודעות,  יצירתיות ובאכפתיות לסביבה. סביבה, שתשדר את עניין חשיבותם של הקשרים בינינו.

בכל רגע נתון אנחנו עושים מאמצים כדי ללמוד, לחקור ולדעת כמה שיותר... כי רק כך נוכל להיות זכאים להעביר ידע חיוני לסובבים אותנו, ולידע אותם על הגנה מזיהומים סביבתיים, ותופעות חברתיות שונות וכמובן להציע פתרונות קיימים ואמיתיים.


מורה ומחנך טוב, חייב להיות קצת ילד וכל חייו להישאר תלמיד. אנחנו שואפים ללמוד וגם ללמד, לקבל ולתת, ולהתפתח בסביבה נעימה, סביבה שנותנת, אוהבת ובזאת משלימה את האיזון שבטבע. אנשים שחיים בסביבה כזאת מקבלים זכות וכוח לחיות ולהתקיים באושר ובהנאה מכל רגע בחיים.
אנו עושים כל מאמץ כדי לחבר ולקרב בין כמה שיותר אנשים שאכפת להם, ויחד יוצרים שינוי אמתי בעזרת עשיה ויצירה משותפת, משדרים ומדברים דרך כל סוגי היצירה האפשריים.
באתר הפרויקט תמצאו חומרים ייחודיים שנמצאו ברשת ובכל מקום אחר כדי להבליט את בעיית הפירוד ואת הסימפטומים שלה, המשפיעים על חיי היום יום של כולנו.
צוות המתנדבים שלנו אוסף וחושף את החסרונות בכל רוחב המערכת החברתית, הכלכלית והסביבתית שלנו. יחד עם זאת, מחפשים וחושבים על פתרונות שכבר קיימים בעולם ומשלבים ביניהם.

המטרה שלנו היא לעורר אינטרס משמעותי בכל הקשור לעניין התפתחות והעשרה אישית במודעות עצמית, חברתית, וסביבתית.
"המערכת האנושית מתגלה לנו כמערכת גלובאלית ואינטגראלית"
היום כבר הרבה יותר קל לראות איך כל מה שקורה סביבנו משפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. השינוי כבר כאן והוא הולך לעטוף את כל העולם - אם רק נמשיך לשאוף להיות מודעים למי שאנחנו באמת, ולסביבה בה אנו נמצאים, נחקור נשאל, נחשוב ונרצה לשנות יחד..

הנה מתעורר וקם הרצון לעשות ולתרום בצורה כזאת או אחרת לטובת השינוי והשדרוג שלנו למדרגת אנושות מתקדמת יותר
שמחוברת לחוקיות הנמצאת בטבע. האנושות היא גוף המורכב מאיברים ותאים את/ה גם "ה/תא" מהגוף הזה.

רשומות פופולריות