מי הוא האויב של ישראל

עבודה זרה? ממשלת אויבים או חלק מעם ישראל?
כשראיתי את הפוסט של השוטרת  ירדן כהן, ממש הופתעתי לטובה עד שהגיעו המילים האלה:
"אלימות היא לא הפתרון. בואו נתאחד מול הפושעים האמתיים שמפלגים אותנו וגורמים לנו לשנאת חינם. מול הממשלה ובעלי ההון." 

הכול טוב ויפה, רק כמה מילים בסוף הן טעות מוכרת נפוצה והכי גדולה שיש. זה דומה לביטוי כמו "מלחמה נגר הטרור" ומה הן התוצאות ? עוד יותר טרור ומלחמה. או הביטוי המוכר "מלחמה בסרטן" והסרטן היום הורג כל בנאדם שלישי בארץ... למרות ש"הרפואה" כל כך "מתקדמת"

אם נחפש לראות את הרע, אז נתרכז בו, ולכן תמיד נמצא אותו. אבל אם חוקרים, מבררים, ואז מקבלים, ומבינים ש "אין עוד מלבדו" למעשה בפועל, המציאות נפתחת לרמות תפישה גבוהה יותר. אין מישהו שיכול לעשות משהו נגד הטבע או נגד החוקיות של הטבע! וגם לא נגד השפע שניתן מהטבע ותמיד זרם, זורם וימשיך לזרום בינינו ובתוכנו.

האויב המשותף שלנו האויב המשותף שלנו הוא לא הממשלה ולא בעלי הון ולא אילומינאטי ולא מסונים. לא דתיים ולא חילוניים, אין שום אויב תכלס: יש אני - והעולם המוקטן של האני הזה "שלי" שכל אחד מביט דרכו על העולם כולו ושופט דרכו את כל האחרים והסובבים אותו, בלי לדעת מי הם באמת, מה בליבם, מה ברצונם, ומהי השקפתם.

בעולם הקטן הזה של ה"אני" המורכב מאותיות "אין", אין תשומת לב מינימלית והערכת החוק הראשון ברובנו "אין עוד מלבדו" האויב המשותף שלנו זו תפיסת מציאות מצומצמת בעולם הפרטי של כל אחד מאתנו. הציור המוגבל הזה שהצלחנו לצייר בעזרת היבטים, הרגלים, תכונות, ודפוסים אינטרסנטיים שלנו.

האויב האמתי הוא - בורות רוחנית 
וגם הוא כבר הולך ונכנע בהדרגה. חייכו והכי חשוב המשיכו לאהוב קרוביכם וחברכם. גם אם מחר הם יספרו לכם שביבי רוצח, גנץ אנס או שכדור הארץ שטוח. כל אמונה שכזו היא פסולה מראש זו ממש סוג של עבודה זרה האמונה "שלך" בנוכחות של כוחות אחרים. שמעידה על חוסר אמונה מעל הדעת וחוסר הבנה והרגשה ש "אין עוד מלבדו" זה לא רק עוד מילים אלא המציאות בה "מלאה הארץ כבודו" וכל מה שקורה כאן קורה באישור הטבע ורק מרצונו יתברך.

עם ישראל כל אמונה שישנו כוח נוסף לכוחו של הבורא כגון: שדים, רוע, חושך, ממשלה, חייזרים, המשטרה, בעלי ההון, וכל בעל "כוח" אחר שמתואר לדבריהם של הרוב. זו היא אמונה באלוהים אחרים, עבודת אלילים ממש ושנאת חינם שעוברת דרכינו במקום שיעבור האור ויאיר בחושך הזה.

אנו העם הנבחר, יהודים, ייחודים, עברים, ערבים, ישראלים ישר-אל. 
רק באהבת חינם נוכל לנצח (מלשון נצח) את האויב האמתי של כולנו. רק בדוגמה אישית של אינטליגנציה נעלית הדומה לזו של הטבע שכל רצונו הוא לתת לנו שפע וחיים, וכל התענוגות והמילויים בעולם הזה ובכל שאר העולמות העליונים. כל מה שאני רוצה לאחל לנו זה לזכור מאין באנו ולאן אנו הולכים.


תגובות

רשומות פופולריות