יום שני, 4 בנובמבר 2013

עבריינים לראשות העיר - בחרת בחרטא

יום שלישי 5.11.13 יתקיים סבב שני של בחירות ברשויות מקומיות כ- 639,898 אזרחים יזכו להצביע.  פתח תקווה, אם המושבות במלחמה על הבית:  התושבים זועמים: "דרעי מנסה להשתלט על העיר"
אריה דרעי השתתף אמש בכנס פעילים של ש"ס וקרא "לצאת למלחמה" ולהצביע למועמד איציק ברוורמן"

האם דרעי מנסה להשתלט על העיר ? או שברוורמן באמת "לא הבטיח לחרדים שום דבר בתמורה" כמו שאומרים תושבים אופטימיים רבים שמתכוונים להצביע היום בעד ברוורמן ?

העיתון "ישראל היום"מסר אתמול (4.11)  כי "נמשכת המלחמה בין המועמדים אורי אהד ויצחק ברוורמן. בינתיים, המתמודד השלישי שהפסיד, רמי גרינברג, חבר לאהד יחד עם יגאל סויסה, שקיבל את המקום הרביעי."  כבר בשורות הראשונות של הכתבה מופיע משפט די מאיים: "דרעי מנסה להשתלט על העיר".
ש"ס, הבית היהודי ויהדות התורה בחרו לחבור לברוורמן, לאחר שבסבב הבחירות הראשונות היו עם אהד. בפתח תקווה רווחת הסברה כי אריה דרעי מנסה לכבוש את העיר, אחרי הכישלונות הפוליטיים בירושלים, בבית שמש ובאלעד.

לקראת ההכרעה על ראשות העיר בסיבוב השני השתתף דרעי  בכנס פעילים של ש"ס בעיר וקרא "לצאת למלחמה" ולהצביע למועמד איציק ברוורמן, שמולו מתמודד ראש העיר המכהן אורי אהד. "בעזרת השם השמחה תהיה שלמה כשנשמע ביום שלישי בלילה שבעזרת השם שאיציק ברוורמן נבחר לראש עיריית פתח תקווה", אמר דרעי.



צפו בסרטון קצר שנשלח אלינו הלילה מתושבי פתח תקווה המזהירים  בפנייתם "עבריין מנסה להשתלט על העיר שלנו" בסרטו זה מספר חבר ש"ס  לשעבר על אריה אדרי, ובנוסף מצורפים מספר קטעים מכנס פעילי ש"ס.

גם העיתון "ידיעות אחרונות" פרסם כתבה בנושא:  בה הוזכר החיזוק המשמעותי אותו העניק אריה דרעי לאיציק ברוורמן. בנוסף, לאחרונה נפתחה קבוצת פייסבוק בנושא בשם: "ברוורמן מוכר את פתח תקוה לחרדים" הקבוצה נוצרה במטרה - להזהיר את תושבי פתח תקווה מהסכנה אליה הם יכולים ליפול ולמנוע מהם להצביע בעד ברוורמן ובזאת לתמוך בדרעי ובאפשרות בה הוא ישלוט בעיר. הנה כמה מהתמונות: 


קצת על אריה דרעי:
ב־1990 החלו להתפרסם ידיעות על מעורבותו של דרעי בפלילים, בעיקר בכתבה שפרסם העיתונאי החוקר מרדכי גילת בעיתון "ידיעות אחרונות"
ב-1 ביוני1990 הוגשו כנגד דרעי תלונות במשטרה, וב-10 ביוני 1990 פשטה המשטרה על משרד הפנים שבראשות דרעי, ותפסה שם מסמכים הדרושים לחקירה.

בעניין "התיק האישי" נחשד דרעי כי קיבל שוחד בסך כולל של 150,000 דולר מאנשי ישיבת 'לב בנים', בין השנים 1984 ל־1990. על פי עד המדינה בתיק, הכספים שולמו בעקבות בקשות מפורשות של דרעי, כאשר הנהלת הישיבה אישרה את העברת הכספים לשם קידום טובות הנאה לישיבה מגורמי שלטון בעתיד. נטען שכספי השוחד הופקדו לחשבונות הבנק של דרעי ושל רעייתו, וכן שימשו לקניית דירות בירושלים ולמימון נסיעות לחו"ל. 

ב-23 בדצמבר 1990 הגיש דרעי תביעת דיבה נגד העיתונאים מרדכי גילת ומלי קמפנר והעיתון "ידיעות אחרונות"במהלך המשפט הוזמן דרעי להעיד מטעם הנתבעים אולם הוא ביקש להימנע מעדות. מאחר שבקשתו נדחתה בידי השופט קלינג, הודיעו פרקליטיו שדרעי מבקש להפסיק את משפט הדיבה. השופט קיבל את הבקשה וחייב את דרעי לשלם לנתבעים הוצאות משפטבסך 75,000 אלף ש"ח + מע"מ..

ב-20 ביוני 1993 הוגש כנגד דרעי כתב אישום ב"תיק האישי", שכלל אישום ב־2 עבירות שוחד, 3 עבירות מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

עניין "התיק הציבורי" נחשד דרעי שהעביר כספים ממשרד הפנים לגופים חרדיים שהקימה ש"ס, תוך ניגוד עניינים, הפרת נהלים, ועקיפת שיקול דעתן של הרשויות המקומיות.

משפטו של דרעי התנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים בפני השופטים יעקב צמח, מרים נאור ומוסיה ארד. המשפט התארך זמן רב (בין 1994 ל־1999), נערכו בו כ־400 ישיבות, והפרוטוקולים התפרסו על כ־50,000 עמודים. בחודש ספטמבר 2000 החל דרעי בריצוי עונשו בכלא "מעשיהו". שוחרר, לאחר כמעט שנתיים בכלא, ב-15 ביולי 2002 .
אריה דרעי הוא עבריין הלובש כיפה כמסיכה המינה עליו , ולא ברור מה הוא עושה בפוליטיקה ....
ובכל זאת, מה הם הסיכויים שהחרדים בהנהגתו של אריה נתנו את הקולות שלהם לברוורמן בחינם וללא כל תמורה ?

האם אלה הם ניסיונות להסיט את הציבור נגד החרדים ?  האם אם המושבות באמת תהיה בידיו של אריה דרעי?
כמה יצביעו ובעד מי?  אל תחכו לתוצאות, קומו לעשות את הבחירה שלכם ולהצביע בקלפי היום החל מהשעה 13:00 ועד 22:00.  ורצוי מאוד לקרוא, להתייעץ ולהבין קצת לפני שמצביעים כדי שהקולות שלכם לא ישמשו ככלי עזר בידי עבריין חוקי שרוצה רק לשלוט וליהנות מהכספים של כולנו.

בהצלחה לכולנו ביום החשוב הזה.


האויב המשותף של עם ישראל - מי הוא?

עבודה זרה? ממשלת אויבים? עם ישראל? מאת: אנונימי  כשראיתי את הפוסט של השוטרת  ירדן כהן, ממש הופתעתי לטובה עד שהגיעו המילים האלה: "אלימות...