יום שישי, 15 באוגוסט 2014

BEYOND "ביונד" - אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים

ארגון ללא מטרות רווח "אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים בסמים פסיכיאטריים" אמנים המאוחדים נגד מתן ריטלין ותרופות פסיכיאטריות אחרות לילדים
זה מה שמצאנו בפרופיל הפייסבוק של "ביונד":
חברים יקרים, לצורך הכנת תחקיר טלוויזיה המציג את תופעת השימוש והסחר הפרוץ בריטלין דרושים תלמידים או הורים לתלמידים שיכולים להעיד על התופעה. בעיקר: - תלמידים שלוקחים ריטלין מחברים לפני מבחן או בגרות ומוכנים לדבר על כך בעילום שם או בגלוי - הורים שיודעים שהילדים שלהם עושים את זה ויכולים להעיד על כך - מורה או מחנך שמכיר את התופעה וירצה להעיד על כך בגלוי או בעילום שם. תודה! נא להשאיר הודעה בפרטי.
ביונד' הוא שיר ייחודי שנוצר על ידי "ביונד - אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים", ארגון ללא מטרות רווח.השיר מתחיל עם דו-שיח בין אמא לבנה שמגיעים למרפאה פסיכיאטרית. הדיאלוג שלאחר מכן מראה את השתלשלות העניינים הלא הגיונית שבסופה הפסיכיאטר רושם לילד סם פסיכיאטרי.הסרטון חושף את האמת על ADHD, והקלות הבלתי נסבלת של רישום סמים פסיכיאטריים לילדים.העובדות שמוצגות בסרטון מבוססות על עדויות של פסיכיאטרים שנטשו את הקריירה שלהם והחליטו לחשוף את האמת. אלה אינן דעות של יוצרי הסרטון. ניתן לראות את העדויות האלה בסרט התיעודי 'רווח קטלני' ובעוד סרטים תיעודיים. המטרה של הסרטון היא להציג את התמונה האמתית מאחורי מגיפת הריטלין.

תעשיית התרופות בשילוב עם תעשיית הפסיכיאטריה אחראיות לאחת ההונאות הגדולות ביותר בתחום בריאות הנפש. הן הצליחו לשכנע את הציבור כי התנהגות נורמלית של ילדים היא בעצם הפרעה נפשית.זו אינה עוד תיאוריית קונספירציה, המעשים של חברות התרופות ופסיכיאטריה מבוססים על שיקולים כלכליים בלבד בדיוק כמו כל עסק אחר.

תעשיות אלה הצליחו להתל במערכת החינוך ולגרום לה להאמין כי "הפרעת" קשב היא מחלה אמיתית, ושריטלין הוא "הפתרון". הדבר גרם למורים, יועצות ומנהלי בית ספר להיות אפאתיים לגבי היכולת האמיתית שלהם לחנך, כאשר הם מסתמכים על סם שיעשה עבורם את העבודה.נתינת סמים ממכרים לילדים על מנת לטפל בהפרעה מומצאת שאינה באמת קיימת, וכל זאת למטרות בצע כסף בלבד, הינה פשע נגד האנושות.הילדים של היום הם העתיד של התרבות שלנו. השפיות שלהם - היא השפיות שלה! 
ליצירת קשר ולפרטים נוספים:

האויב המשותף של עם ישראל - מי הוא?

עבודה זרה? ממשלת אויבים? עם ישראל? מאת: אנונימי  כשראיתי את הפוסט של השוטרת  ירדן כהן, ממש הופתעתי לטובה עד שהגיעו המילים האלה: "אלימות...