ניסוי - ניתוח אישיות ב-5 דקות

לחץ/י כאן לאבחון חינם
שיטת ברנום היא שיטה ייחודית שזכתה להצלחה גדולה מאוד בארה"ב, ומגיעה כעת לישראל. אתם מוזמנים להתנסות בה בחינם, ממש כאן ועכשיו! השיטה משלבת מספר טכניקות קיימות. יתרונה בפשטות והדיוק שהיא משיגה. 
ענו על 3 שאלות בלבד, והמערכת תיתן לכם ניתוח אישיות במקום. כדי לענות על-3 שאלות במבחן אמריקאי ולקבל ניתוח אישיות תוך-5 דקות.  לחצו כאן .

"אפקט פורר" על שמו של הפסיכולוג ברטרם פורר או לפי השם הנפוץ יותר: "אפקט ברנום" הוא הטיה קוגניטיבית על שמו של  פ.ט ברנום - אמרגן, איש עסקים ובדרן שעסק רבות בחשיפתו של אפקט זה. על פי הטיה זו, אדם הנוטה לתת לעצמו דירוג נכונות גבוה לתיאורו החיובי, גם אם בפועל התיאור כללי ומעורפל מדי כדי להיות ישים למגוון רחב של אנשים. אפקט פורר מסייע בהסברת נטייתם4 של אנשים רבים לקבל את נכונותם של תחומים פסבדו-מדעיים, כמו אסטרולוגיה, גרפולוגיה או ניבוי עתידות.
לחצו כאן - כדי לענות על-3 שאלות במבחן אמריקאי ולקבל ניתוח אישיות תוך-5 דקות.
חשיבה חדה – בין מציאות לאשליה (הספר)

הספר סוקר מגוון הטיות תפיסה וחשיבה שכולנו כושלים בהן מבלי להיות מודעים לכך. באמצעות מחקרים מאלפים ותיאורי מקרים מודגם כיצד הטיות אלה באות לידי ביטוי בחיי היומיום, ובאיזו קלות הן עלולות להוביל אותנו למסקנות שגויות ואף להחלטות מזיקות ומסוכנות. המחבר שופך אור על הכשלים הנפוצים ומציע כלים להבחנה בין ידע מבוסס לבין פרשנויות ומשאלות לב, בין מציאות לאשליה. 
              לקריאת תוכן העניינים והמבוא לחצו כאן.
אנו מודים על האבחון המעניין הזה ל-גלעד דיאמנט  שנמצא בדף הפייסבוק המשמש לפרסום ושיווק של ספרו החדש "חשיבה חדה בין מציאות לאשליה" לחצו כאן למקור. 
כתבו לנו: עד כמה להערכתכם תוצאותיו של האבחון/הניתוח היו קרובות למי שאתם באמת או למה שאתם מעדיפים ואוהבים לגלות על עצמכם?

רשומות פופולריות