מקדונלדס - תיאבון משוגע

מקדונלדס McDonald's
תאגיד המזון המהיר והגדול ביותר בעולם. החברה משקיעה הון למען הפרסום, יחסי הציבור וצעצועים המושכים את עינם של ילדים חסרי ישע שעתידם לחלות במחלות לב, סוכרת ועוד. בנוסף לכך, בעלי החיים מגודלים בתנאים מכפירים. הכירו את מפעל המזון המהיר - מקדונלדס. ראשית, ידוע כי החברה משקיעה הון רב למען פרסומות מושכות, יחסי ציבור, צעצועים ועוד רבים כדי לגרום לקהל להשתכנע שהמבורגרים, צ'יפס וקולה הם מרכיב מזין וטוב לבריאות.




אך רובנו כבר יודעים שהמזון המהיר,  או יותר נכון, מזון זבל (Junk food) – עשיר בשומנים, סוכר, סודיום (מלח) ובנוסף לכך ללא סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. מזון המקדונלדס הוא מתכון בטוח לסרטן, השמנת יתר, סוכרת, מחלות לב וכתוצאה מכך מוות.

תעשיית המזון ובייחוד מקדונלדס, היא הגורם הראשון בניצול, התעללות והרג שיטתי של בעלי חיים. הפרות, התרנגולות ושאר בעלי החיים המגודלים לצורך מזון סובלים בכל רגע נתון מחייהם הקצרים בגיהינום. כל החיות נמצאות בכלובים צרים וכמובן בתנאי צפיפות, מחנק וכתוצאה מכך, מחלות רבות. החיות מקבלות יחס אלים במיוחד, היחס כולל מכות חשמל, סירוס וגדיעת איברים ללא הרדמה ולבסוף כמובן, תלייתם ושחיטתם האכזרית בבתי המטבחיים. מקדונלדס הם המפרסמים הגדולים ביותר בעולם של מוצרי בשר ולכן הצרכנים הגדולים ביותר בעולם של בשר בקר והשני בגודלם בבשר עופות.


סרט מדהים המתאר את הניסיון של מקדונלדס לסתום פיות לכלי תקשורת ותושבים שמבקרים את הנזקים הבריאותיים והחברתיים שהחברה גורמת לציבור. צפייה נעימה :)
עוד נתון מעניין שכדאי מאוד לדעת לפני שאוכלים במקדונלדס או בכלל חושבים בכוון הבשר:
כפי שכבר נ"ל, הבהמות המשמשות ל"מזון" המהיר
מגודלות בתנאים מכפירים ומקבלות יחס אלים במיוחד, היחס כולל מכות חשמל, סירוס וגדיעת איברים ללא הרדמה החיות סובלות סבל איום בכל רגע נתון מחייהם הקצרים. עיצרו לרגע ותחשבו: מה היה קורה לכם אם היו נוהגים אתכם בצורה כזאת? 
(הן הופכות להיות חלק מבשר האדם שניזן מבשרם) לפי הבדיקות והמסקנות של חוקרי הפרוייקט "האוניברסיטה של החיים" נמצא כי רוב החיות סובלות מהפרעות נפשיות לפני שהופכות לאוכל "טעים ואיכותי" ולכן הסבירות שרוב אוכלי הבשר יהפכו לחולי נפש היא גבוהה מאוד.

האם זו גם אחת הסיבות בגללה
השימוש בתרופות נוגדות דיכאון בקרב אמריקאים בכל הגילאים עלה ב- 400%  ?
האם זה קשור גם לכך שלפחות 1 מכל- 6 חיילים אמריקאים לוקחים תרופות פסיכיאטריות ?
והאם לדעתכם כל זה יכול להיות קשור ל"סנדי"היקרה ?


ונסיים עם סרטון של קולבוטק שיוכל להמחיש את התמונות לאלה שעדיין לא מאמינים לכל הנ"ל ולהראות שגם בישראל המצב לא הרבה יותר טוב: כמות החיות אשר חולות בנפשם מהסבל הרב, פרות משוגעות, חזירים נכים ועופות ללא מקור מגיל הרך הולכת וגדלה...



מקורות: 1    2     3     4     5

רשומות פופולריות