יום שני, 30 ביולי 2012

לימון מרפא סרטן

הלימון הוא מוצר פלאי לצורך הריגת התאים הממאירים. הוא ב- 10,000 פעם יותר יעיל מכימותרפיה.
מדוע איננו יודעים על כך? מפני שקיימות מעבדות המעוניינות לייצר גירסה סינתטית, שתביא להם רווחים עצומים.
אתם יכולים לעזור לחבר הזקוק לכך על ידי הבאה לידיעתו שמיץ לימון הוא מועיל למניעת המחלה.
טעמו נעים והוא לא גורם לתופעות הלוואי הנוראות של הכימותרפיה.
אם אתם יכולים - טעו עץ לימון בחצר או בגינה שלכם.

כמה אנשים מתים בזמן שסוד זה נשמר בקנאות על מנת שלא לפגוע ברווחי הענק של התאגידים?
כפי שידוע לכם - עץ הלימון הוא נמוך, אינו תופס מקום רב, ויש לו מגוון גדול של זנים.
אתם יכולים להנות מן הפרי בצורות שונות: לאכול את הציפה, לשתות את המיץ, ולהשתמש בו במשקאות ובמאפים שונים.

מכל תכונותיו החשובות, המעניינת ביותר היא השפעתו על ציסטות וגידולים.
צמח זה הוא תרופה מוכחת לכל סוגי הסרטן. (יש אומרים שהוא מועיל בכל הוריאציות של הסרטן).
 הוא נחשב גם ל
פעיל מאוד נגד כל סוגי החיידקים והפטריות, יעיל נגד טפילים פנימיים ותולעים, מסדיר את לחץ הדם וגם פועל נגד דיכאון והפרעות עצביות.

המקור למידע זה מעניין: הוא בא מאחד מיצרני התרופות הגדולים בעולם, המאשר שאחרי יותר מ - 20 ניסויים במעבדה מאז 1970, התוצאות מראות שהוא הורס תאים ממאירים ב - 12 סוגי סרטן, כולל של המעי הגס, השד, הפרוסטטה, הריאות והלבלב. התרכובות מעץ זה הראו פעולה פי 10,000 פעם יותר טובה מהחומר ADRIAMYCIN, תרופה כימותרפית, הנמצאת בשימוש רב בעולם, בהאטה של גידול התאים הסרטניים.

מה שמדהים עוד יותר הוא שסוג זה של תרפיה עם תמצית לימון הורס רק את התאים הסרטניים,
 ו
אינו פוגע בתאים הבריאים.


   המקור למאמר נמצא באתר:   Health Sciences Institute 


החומר המעניק את הארומה של טעם הלימון בעשבי תבלין כגון עשב לימון, לואיזה ומליסה, הקרוי ציטראל (Citral), הורג תאים סרטניים במבחנה ולא פוגע בתאים נורמאלים.

כך עולה ממחקר חדש של קבוצת חוקרים בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון, בראשותם של ד"ר רבקה אופיר ופרופסור יעקב וינשטין וד"ר נתיב דודאי מהמחלקה לצמחים ארומטיים במרכז נווה-יער. ממצאי המחקר, בו השתתפו גם הטכנאים מרגלית קרופ וטטיאנה רבינסקי, מהאוניברסיטה פורסם בימים אלה בעיתון המדעי Planta medica , העוסק בחקר צמחי מרפא וחומרים טבעיים המופקים מצמחים.

החוקרים מצאו שהציטראל גורם לתאי הסרטן ל"התאבד" במנגנון הנקרא מוות תאי מתוכנן (אפופטוסיס ובאנגלית -programmed cell death). ריכוז הציטראל הדרוש להרג התאים הסרטניים הוא נמוך, ונמצא במשקה שהוסף לו גרם אחד של עשב לימון. מחקר זה עשוי להסביר חלק מהסגולות הרפואיות המיוחסות לצמחי תבלין אלו.

הרפואה הקונבנציונאלית מכירה תרופות רבות שמקורם בצמחים לדוגמא תרופת האספירין והתרופה האנטי סרטנית טקסול. הרפואה העממית מייחסת לצמחים רבים, בעיקר צמחי תבלין, סגולות מרפא. לצמחי תבלין רבים בעלי ריח לימוני כמו עשב הלימון, לואיזה ומליסה מיוחסות סגולות רפואיות. החומר המצוי בצמחים אלו ומעניק את הארומה והריח הלימוני נקרא, כאמור, ציטראל .

החוקרים בדקו את השפעת הציטראל על תאים סרטניים הוסיפו אותו לתאים סרטניים ותאים נורמלים שגדלו בתרבית בתוך מבחנות. החומר הוסף בריכוז הדומה לזה הנמצא בכוס תה רגיל שניתן להכינו באופן הבא: חליטת גרם אחד של עשב לימון בכוס מים חמים. נמצא שהציטראל הורג תאים סרטניים במבחנה ולא פוגע בתאים נורמליים.

החוקרים בדקו את מנגנון ההרג של התאים הסרטניים. ממצאי המחקר מלמדים כי הציטראל מפעיל בתוך התא הסרטני מנגנון של הרס תאי עצמי שגורם לתא לפרק את את הכרומוזומים הנמצאים בגרעין התא ולמוות של התאים הסרטניים. "בכל תא בגופנו" מסביר פרופ' וינשטין "יש תוכנית גנטית של מות עצמי; כאשר תוכנית זו משתבשת, התאים מתחלקים ללא בקרה והופכים לתאים סרטניים. מנגנון זה מופעל בדרך כלל כאשר תא נורמלי מגלה שמערכות הבקרה שלו אינן מתפקדות כראוי כמו למשל, כאשר התא מזהה תקלה בהכפלת החומר הגנטי שנמצא בגרעין. מחקר זה עשוי, כאמור, להסביר חלק מהסגולות הרפואיות המיוחסות לצימחי תבלין אלו".


מקורות:    1      2        3      4





האויב המשותף של עם ישראל - מי הוא?

עבודה זרה? ממשלת אויבים? עם ישראל? מאת: אנונימי  כשראיתי את הפוסט של השוטרת  ירדן כהן, ממש הופתעתי לטובה עד שהגיעו המילים האלה: "אלימות...