פסיכיאטריה ואבחון - ד"ר ריקרדו שטיינבאום

לראשונה בישראל, פסיכיאטר ישראלי שובר את קשר השתיקה בכל הנוגע לסימום ילדים עם ריטלין בתוך מערכת החינוך ובכלל. לאחר 50 שנות נסיון בתחום הרפואה הפסיכיאטרית החליט ד"ר ריקרדו שטיינבאום לספר לציבור את האמת*.



"ביונד - אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים", ארגון ללא מטרות רווח.השיר מתחיל עם דו-שיח בין אמא לבנה שמגיעים למרפאה פסיכיאטרית. הדיאלוג שלאחר מכן מראה את השתלשלות העניינים הלא הגיונית שבסופה הפסיכיאטר רושם לילד סם*  פסיכיאטרי.


הסרטון חושף את האמת על ADHD, והקלות הבלתי נסבלת של רישום סמים פסיכיאטריים לילדים.

לפי הסרטון - תעשיית התרופות בשילוב עם תעשיית הפסיכיאטריה אחראיות לאחת ההונאות הגדולות ביותר בתחום בריאות הנפש. הן הצליחו לשכנע את הציבור כי התנהגות נורמלית של ילדים היא בעצם הפרעה נפשית.

זו היא לא עוד תאוריית קונספירציה, המעשים של חברות התרופות ופסיכיאטריה מבוססים על שיקולים כלכליים בלבד בדיוק כמו כל עסק אחר. תעשיות אלה הצליחו להגיע למערכת החינוך ולגרום לה להאמין כי "הפרעת" קשב היא מחלה אמיתית, ושריטלין זה הפתרון המושלם.. הדבר גרם למורים, יועצות ומנהלי בית ספר להיות אפאתיים לגבי היכולת האמתית שלהם לחנך, כאשר הם מסתמכים על איזו תרופה או סם שיעשו עבורם את העבודה.



"נתינת תרופות /סמים ממכרים לילדים על מנת לטפל בהפרעה מומצאת שאינה באמת קיימת, וכל זאת למטרות בצע כסף בלבד" בעיני חברי הארגון - "ביונד", "סימום ילדים בסמים פסיכיאטריים זהו פשע נגד האנושות."

הארגון מתנגד לחלוקת תרופות פסיכיאטריות לתלמידים וילדים ביד כה-קלה, כמו שזה בעצם קורה היום.
ילדים הם העתיד של התרבות שלנו, בלעדיהם, אין עתיד. אנחנו האנשים - אנחנו באים להציל אותם!
"ביונד - אמנים מאוחדים נגד סימום ילדים".
מכתב שנשלח אלינו מרוקחת ואמא לילד חי ומוכשר: 
"איך הופכים ילדים יצירתיים לרובוטים שקטים בכיתה...אני כרוקחת וכאמא מזדעזעת יום יום, מכמויות הילדים שמקבלים סמים מסוכנים מהוריהם בלחץ המורים ובחותמת הגומי של הרופאים.. ריטלין, קונצרטה ודומיהם מוגדרים בחוק כסמים מסוכנים מהסוג הגרוע ביותר- נרקוטיקה, נשמרים בכספת הסמים המסוכנים בבית המרקחת יחד עם היפנודורם, פרקוסט ומורפיום !!!
מרבית ההורים שבאים לקחת את התרופה מבית המרקחת מתפלאים על הפרוצדורה הארוכה והזהירה בניפוק התרופות, אין להם מושג מה זה.. הם בטוחים שמדובר בעוד תרופה קלה כמו אספירין, או תרופה לאלרגיה חובה לראות, לדעת ולהיזהר!!!אגב, ישנם הרבה תחליפים טבעיים ולא מזיקים, ובעיקר..הייתי מציעה שמערכת החינוך ומערכת הבריאות, ייקחו הם תרופות הרגעה, ואולי יירפאו ממחלותיהן הסופניות. בריאות או עושק? הפכנו את מקצוע "הרפואה" לביזנס אחד גדול. זה קשור לבדיקות המיותרות, חיסונים שגורמים לבעיות שונות, מקצועות שמיועדים להרחיב את משרד הבריאות ואמצעים חדשים שמאפשרים "לחלוב" את האנשים. יחד עם זאת, המטופלים מאבדים אמון ברופאים, להבדיל מרופאים של התקופות הקודמות, שהיו חייבים לשמור על הנאמנות כלפי בריאות האדם, ולרפא אותו אפילו ללא תשלום. כיום ללא תשלום נוסף אתה פשוט - לא תשרוד.

צריך לקחת בחשבון שרוב בעיות הבריאותיות נגרמות על ידי אורח חיינו, על ידי העבודות שבהן אנחנו עובדים, הייאוש, הלחץ, שאנחנו מרגישים, הזיהום ועוד. אם ניקח בחשבון כל מה שאנחנו מארגנים לעצמינו כתוצאה מהחיים הלא מאוזנים נראה שהמצב הכללי של הבריאות יכול היה להיות שונה לחלוטין. ובנוגע לכך ישנה סטטיסטיקה משכנעת. אם לא היינו נמצאים תחת לחץ תמידי והיינו לומדים לחיות בחברה טובה ובהרגשה נעימה, תחת יחס תומך ומינימום מתחים, בתמיכה הדדית, כל זה היה מחזק את בריאותנו. צריך לראות את הבעיות כמכלול אחד, בקשר הדדי ביניהן. מספיק לאזן אפילו את הרובד הדק ביותר של המערכת וזה כבר יביא לריפוי כללי - גם למשפחה, גם לאדם עצמו, לילדים ולכל המערכת בכלל."

רשומות פופולריות