אתרים, בלוגים ודפי פייסבוק מומלצים

אתרים, בלוגים ודפי פייסבוק המומלצים מטעם מנהלי הפרויקט "האוניברסיטה של החיים" תוכן האתרים המופיעים בעמוד זה נבדק היטב ע"י המתנדבים שלנו ומועבר אליכם...
מומלץ לבקר באתרים וליהנות מהמידע האיכותי שבהם. תכנים אשר יראו בעינינו כאיכותיים, מדוייקים ובטוחים ביותר, יופיעו גם בפרוייקט שלנו באתר זה  ו/ או בדף הפייסבוק שלנו.



"אמת אחרת"
פרויקט אמת אחרת הוא חלק מרשת עולמית של אתרי מידע וחדשות אלטרנטיביים שמציגים לציבור מידע חשוב שאינו זוכה לחשיפה בתקשורת הממוסדת. מטרת הפרוייקט הוא לעצב דרך חשיבה שאינה נשענת על אמונה עיוורת שטופת המוח בתקשורת הממוסדת.



"הכלכלה האמיתית" 
  אתר הכלכלה האמיתית הוא אתר א-פוליטי ועצמאי ,ששם לו למטרה להעביר בצורה אוביקטיבית ככל האפשר את המתרחש בעולם הכלכלי בו אנו נמצאים ובנוסף להכין את כולנו לקראת הקריסה הבלתי נמנעת של השיטה המוניטרית הנוכחית המבוססת על חוב בארץ ובכל העולם כבר במהלך השנים הקרובות.



"תנועת הערבות"
  "תנועת הערבות" היא תנועה חינוכית-חברתית, א-פוליטית, שהציבה לה למטרה להעלות את ערך הערבות ההדדית למרכז השיח הציבורי בחברה הישראלית. אנו סוברים ךכי רק בדרך זו נצליח להתמודד עם האתגרים המורכבים בפניהם אנו ניצבים כחברה.



"ביונד"

  
ארגון ללא מטרות רווח "אמנים מאוחדים נגד סימום 

ילדים בסמים פסיכיאטריים"



"מהפכה של האהבה"   
הופכים את הנפרדות והאנוכיות לערבות ואהבה. זה מתחיל בתוך כל אחד מאיתנו. מפסיקים להתרכז כל אחד בעצמו. הכל מתחיל באחריות אישית להיות השינוי שאתה רוצה לראות בעולם. יחד ניצור כלכלה וחברה חדשה, ניצור מציאות חדשה.

רשומות פופולריות